Grudzień 15, 2017, 05:36:03 am

Autor Wątek: CASTLE STORY WYCHODZI Z EARLY ACCESS!  (Przeczytany 412 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 263
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
CASTLE STORY WYCHODZI Z EARLY ACCESS!
« dnia: Sierpień 17, 2017, 08:23:38 pm »

https://www.youtube.com/watch?v=wiyd3o0CXVY

Doczekaliśmy się tego dnia! Castle Story wychodzi z ery wczesnego dostępu! Uwaga! Cena wzrosła do 25$.
Oczywiście twórcy dalej będą pracować nad grą, już powstaje aktualizacja poprawiająca pierwsze błędy.

Credit Island

Wyspa, na której możecie odkryć ponad 30 000 nicków osób, które wsparły Castle Story na Kickstarterze. Lokalizacja nicków zawsze jest taka sama, dlatego użytkownicy mogą tworzyć mapę nicków.

Nowe tło nieba

Zmiana wizualna, nowy ruch chmur, zupełnie nowy księżyc oraz olbrzymi, zagadkowy monolit w tle. Ocean także doczekał się poprawki, zmianom uległo też oświetlenie.

Nowy przeciwnik: Warlock

Przeklęte kryształy napędzają tego wielkiego potwora po to by zniszczyć twój zamek! Warlock używa w starciu magii, ale uważaj na jego towarzyszy...

Poziomy Corruptronów i End-game trybu Inwazji

Od teraz w trybie Inwazji nowe fale Corruptronów nie dość, że będą liczniejsze, to jeszcze bardziej zaawansowane. A wszystko to dzięki systemowi poziomów przeciwników.

Dodatkowo, jeśli przetrwacie 60 falę to dostaniecie komunikat o wygranej, ale oczywiście możecie kontynuować rozgrywkę

Nowe jednostki wojskowe

Do gry wchodzą 4 nowe jednostki wojskowe:
  • Halabardnicy - walczą halabardami, są tańsi w produkcji od rycerzy, ale ich atak pozostaje taki sam. W zamian mają mniej obrony i ciężej jest im utrzymać się w walce.
  • Kusznicy - mają mniejszy zasięg niż łucznicy, ale zadają większe obrażenia. Niestety są drożsi w produkcji.
  • Magowie - ich podstawowym działaniem jest atak różdką, mogą też leczyć jednostki wokół siebie kosztem niezdolności do ofensywy.
  • Alchemicy - jedyna jednostka, której kończy się amunicja: granaty. Zadaje niskie obrażenia jednostkom, natomiast świetnie radzi sobie z budynkami.

Nowe surowce

  • Bomby - amunicja alchemików. Wysadza konstrukcje.
  • Tkaniny - tworzone z włókien roślinnych uzupłeniają oręż Alchemików, Magów i Łuczników.
  • Liny - także stworzone z włókien, potrzebne do mostów linowych i łuczników
  • Koła zebąte - tworzone z żelaza koła służą kilku jednostkom oraz katapulcie.
  • Szkło - używane do bomb i kilku warsztatów.

Nowe stacje rzemieślnicze

  • Miejsce do rąbania drewna - jest pierwszą strukturą jaka zostanie przez Ciebie zbudowana. Dzięki niej można produkować deski.
  • Piec - Wciąż produkuje sztaby żelaza, a można w nim też tworzyć szkło.
  • Warsztat tkacki - tutaj wszystkie włókna są przetwarzane na liny i tkaniny.
  • Stacja rzemieślnicza - była już wcześniej, ale teraz tworzy zestaw halabardnika i łucznika oraz latarnie.
  • Kuźnia - tworzy koła zębate i zestawy rycerzy.
  • Ołtarz - tutaj powstają wardy oraz zestawy magów.
  • Sklep maszyn - jeśli chcecie mieć w drużynie kusznika to potrzebujecie tej stacji, dodatkowo robi pułapki.
  • Laboratorium - w tym miejscu powstaje zestaw alchemika oraz bomby.


Nowe bloki

  • Korbele
  • Parapety
  • Merlony

Nowe UI: Menu i minimapa



Dzięki nowemu UI szybciej możemy rozpocząć rozgrywkę, poprawia też wrażenia estetyczne. Minimapa natomiast informuje nas o kryształach i postępach w zajmowaniu ich przez wrogów.

Corruptrony niszczą bloki

Dzięki nowej sztucznej inteligencji Corruptrony skupią się bardziej na dostaniu się do kryształu niż atakowaniu pojedynczych jednostek.

Wbudowana pomoc


Jeśli nie macie czasu czytać wiki lub potrzebujecie szybkiej i konkretnej informacji, to będziecie mogli skorzystac z wbudowanej pomocy w trakcie rozgrywki.

Debug mode
Można go nazwać czymś w stylu "creative mode". Pozwala tworzyć budowle jednym kliknięciem, przyspieszać czas, a także go zmieniać oraz tworzyć wszelkie jednostki.

Nowe efekty wizualne terenów i roślin

Dzięki tym zmianom Castle Story wygląda ładniej, śnieg, koniczyny, nowa trawa to jedne z kilku zmian graficznych.

Nowe mapy

  • Komorebi (mała, podbój, jedno i wieloosobowa).
  • Arecibo (średnia, inwazja, jedno i wieloosobowa).
  • Tortuga (duża, podbój, jedno i wieloosobowa).
  • Nova (olbrzymia, sandbox, jednoosobowa).

Ulepszony system walki

Od teraz paski życia i wytrzymałości będą migać jeśli ich wartości ulegają zmniejszeniu. Dzięki temu widzimy, które jednostki są narażone na atak.

Publiczna lista serwerów
Została dodana publiczna lista serwerów, dzięki temu widzimy wszystkie dostępne gry. Nie trzeba już bawić się w wysyłanie linków do profili graczy.

Osiągnięcia Steam
Jak sama nazwa mówi, będzie można zdobywać osiągnięcia na Steam.

Lokalizacje
Podstawowe języki wspierane przez Castle Story to angielski i francuski.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2017, 08:26:27 pm wysłana przez Kuzyn »
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!