Grudzień 12, 2017, 09:18:40 am

Autor Wątek: Podsumowanie aktualizacji 1.0  (Przeczytany 344 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 262
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Podsumowanie aktualizacji 1.0
« dnia: Lipiec 29, 2017, 02:40:04 am »


Krótkie podsumowanie ostatniego przeglądu zbliżającej się wersji 1.0 znajdziecie poniżej. Najważniejsze jest jednak to, że aktualizacja 1.0 oznacza wyjście z Early Access. Kiedy to nastąpi? Według Shatojona szybciej niż się tego spodziewamy!

  • zupełnie nowe menu (wygląd)
  • wbudowane panele pomocy w trakcie gry (boczne menu)
  • minimapa (zarys wyspy, pole widzenia, kryształy, jednostki)
  • "debug mode" (możliwość tworzenia przeciwników, bricktronów, surowców, stawiania budowli, przyspieszanie czasu, zatrzymywanie czasu, zmiana czasu)
  • stół do rąbania drewna (tworzy deski)
  • stół rzemielśniczy (nowa tekstura, tworzy zestaw halabardnika i zestaw łucznika)
  • kuźnia (tworzy zestaw rycerza, koła zebąte)
  • stół do maszyn (pułapki na niedźwiedzie, zestaw kusznika)
  • laboratorium (tworzy wybuchające beczki, bomby i zestaw alchemika)
  • warsztat tkacki (tworzy liny i tkaniny)
  • ołtarz (tworzy pylony, sentinele, latarnie, healing wardy, capture wardy i zestaw wynalazcy (walczy różdżką))
  • nowy system leczenia (bricktrony leczą się zawsze poza walką, ale bardzo powoli, główny kryształ nie leczy, odpowiada za to healing ward)
  • nowy system tworzenia wardów (od teraz mogą być składowane, wytwarzane są na ołtarzu)
  • usprawnienia SI corruptronów (skupiają się na dojściu do kryształu, są bardziej agresywne wobec budowli)
  • nowe mapy
  • "Credit Island" (wyspa z nickami wszystkich darczyńców z Kickstartera)
  • halabardnik (tańszy od rycerza, taki sam atak, mniejszy pancerz, mniej odporny na ataki
  • wynalazca "artificer" (atakuje różdżką z daleka, może też leczyć aurą będąc w odpowiednim stanie, ale nie może wtedy atakować ani biegać)
  • kusznik (mocnijeszy od łucznika)
  • alchemik (rzuca granatami, ma ograniczoną ilość amunicji)
  • nowy przeciwnik Warlock (strzela pociskami magii oraz tworzy trzy corruptrony)
  • szkło (wytwarzane w piecu)
  • lina (wytwarzana w warsztacie tkackim)
  • tkanina (wytwarzana w warsztacie tkackim)
  • wiele nowych kamiennych bloków (łuki, kolumny, wsporniki, dachy)
  • nowa tekstura drzwi
  • paski życia migają gdy postać jest atakowana
  • w tle widać księżyc z fioletowym światłem (jak corruptrony)
  • gdy nadchodzi noc, widać lekką mgłę poza obszarem widzenia
  • nowe tekstury gruntu i roślin nie zostały potwierdzone, aczkolwiek w grze obecny jest śnieg, może to świadczyć o tym, że prace nad tymi elementami wciąż trwają
  • nowe tekstury gruntu, roślin i śnieg wejdą jednak do gry, znalazły się już na oficjalnych zdjęciach gry na Steam

















« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2017, 04:37:08 pm wysłana przez Kuzyn »
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!