Październik 22, 2017, 02:02:58 pm

Autor Wątek: Rewolucja przy okazji 1.0?  (Przeczytany 476 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Rewolucja przy okazji 1.0?
« dnia: Lipiec 09, 2017, 03:54:33 am »
Przeglądając ostatni stream twórców możemy natknąć się na następujące rzeczy:
  • podłoga z kamienia
  • różne rodzaje roślin
  • Credit Island - wyspa, na której wydobyte kryształy mają imiona osób wspierających grę na Kickstarterze. Można z nich utworzyć Bricktrony o imionach wspierających.
  • śnieg! w development build jest tekstura śniegu, być może dojdą śnieżne mapy?
  • różne rodzaje traw
  • zapowiedziany tryb kreatywny - odróżnia go od sandboxu to, że nie ma potrzeby zbierania surowców i budowy poprzez Bricktrony
  • litery, nie wiadomo jeszcze po co, ale twórcy wprowadzili je do gry jako fizyczne obiekty
  • minimapa, która pokazuje kryształy oraz ukształtowanie terenu od góry
  • nowe pracownie: stół alchemika, stół drwala, stół do maszyn, kowadło, koło do nawijania nici, ołtarz
  • by zbudować magazyn, będziemy musieli w specjalnym miejscu pociąć bale drewna na deski
  • nowe bloki/przedmioty: ozdobne, kamienne łuki (pełne), szkło, materiał (z włókien roślin), lina (z włókien roślin), bomby, zestaw alchemika, koło zębate, zestaw kusznika, zestaw geomancer, halabarda, kamienne narożniki, kamienne wsporniki i możliwość budowania na nich kamiennych bloków
  • nowy tryb pieca: od teraz możemy zlecać polecenia pętle, czyli np. robić 3 sztaby żelaza i jedno szkło non stop w tej kolejności i powtarzać czynność cały czas
  • łucznik: od teraz potrzebuje materiałów i lin z włókien zamiast samych włókien
  • animacja zbierania roślin
  • rycerz: od teraz jego ekwipunek tworzy się na kowadle
  • alchemik: rzuca bombami zadającymi obrażenia
  • pułapki: od teraz są tworzone w pracowni i składowane w magazynie
  • kusznik: strzela z kuszy
  • wardy: od teraz tworzy się je na ołtarzu
  • geomancer: strzela kulami magii z różdżki i prawdopodobnie leczy jednostki
  • halabardnik: używa halabardy tworzonej na zwykłym stole tam gdzie zestawy łucznika, będzie używał jej do kłucia przeciwników













Dodatkowo Shatojon twierdzi, że wersja 1.0 zbliża się. Czyżby wszystko miało trafić do finalnej wersji? Oczywiście są to rzeczy z buildu testowego, nie wszystko musi znaleźć się w aktualizacji ;)
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!

Offline Keksiu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 21, 2017, 04:26:53 pm »
Cześć, mam problem,

a mianowicie moje briktrony dziwnie się zachowują, już tłumaczę,
kiedy zbuduję coś, jest blueprint, daję ok i briktrony zabierają się do budowy, idą np. po cegiełki, każdy z briktronów bierze jeden i kierują się do blueprinta ale w momencie kiedy pierwszy który dotrze na miejsce postawi go cała reszta ma nad głowami że Storage jest pełny po czym wszystkie wracają się z powrotem do magazynów odkładają cegiełki po tym znów wszystkie zabierają cegiełki i znów idą do blueprinta i tak sytuacja się powtarza w kółko co powoduje że zbudowanie prostej budowli trwa niekiedy ponad godzinę.

Do tego jaja są jak mają zbudować coś z drewna/desek bo znów biorą po 3 deski a kiedy pierwszy postawi jedną deskę wszystkie natychmiast się wracają i tak w kółko.

Zauważyłem że jeśli przyporządkowałem briktrony do zadań i każdy z nich miał co robić, np. jedni ścinali drzewa a inni kopali query to jakoś sprawniej to szło, nie zacinali się tak.

Mam jeszcze jeden problem, kiedy np. kopią kopalnie (query) albo tunel to przy odnoszeniu kruszonego kamienia do magazynów dzieje się prawie to samo ponieważ kiedy pierwszy odniesie kamień do magazynu to pozostałe kierują się pod ten początkowy niebieski kryształ (głowny) i pod nim wysypują całość przez co zmuszony jestem ustawić tam punkt czyszczenia bo inaczej zasyfili mi tak to miejsce bo kamień zaczął się scalać i budowały mi się pagórki, strasznie to wkurza bo rozrzucają w ten sposób też deski i bloczki.

Czy wiecie coś o tym i jesteście mi w stanie pomóc? Pozdrawiam Mateusz.
W sercu, głowie i dupie krąży ta sama krew...

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 21, 2017, 09:26:21 pm »
Cześć, mam problem,

a mianowicie moje briktrony dziwnie się zachowują, już tłumaczę,
kiedy zbuduję coś, jest blueprint, daję ok i briktrony zabierają się do budowy, idą np. po cegiełki, każdy z briktronów bierze jeden i kierują się do blueprinta ale w momencie kiedy pierwszy który dotrze na miejsce postawi go cała reszta ma nad głowami że Storage jest pełny po czym wszystkie wracają się z powrotem do magazynów odkładają cegiełki po tym znów wszystkie zabierają cegiełki i znów idą do blueprinta i tak sytuacja się powtarza w kółko co powoduje że zbudowanie prostej budowli trwa niekiedy ponad godzinę.

Do tego jaja są jak mają zbudować coś z drewna/desek bo znów biorą po 3 deski a kiedy pierwszy postawi jedną deskę wszystkie natychmiast się wracają i tak w kółko.

Zauważyłem że jeśli przyporządkowałem briktrony do zadań i każdy z nich miał co robić, np. jedni ścinali drzewa a inni kopali query to jakoś sprawniej to szło, nie zacinali się tak.

Mam jeszcze jeden problem, kiedy np. kopią kopalnie (query) albo tunel to przy odnoszeniu kruszonego kamienia do magazynów dzieje się prawie to samo ponieważ kiedy pierwszy odniesie kamień do magazynu to pozostałe kierują się pod ten początkowy niebieski kryształ (głowny) i pod nim wysypują całość przez co zmuszony jestem ustawić tam punkt czyszczenia bo inaczej zasyfili mi tak to miejsce bo kamień zaczął się scalać i budowały mi się pagórki, strasznie to wkurza bo rozrzucają w ten sposób też deski i bloczki.

Czy wiecie coś o tym i jesteście mi w stanie pomóc? Pozdrawiam Mateusz.
Bricktrony mają teraz automatyczny system zarządzania i pracują po swojemu jeśli ich nie ruszasz. Jeśli wyrzucają surowce pod niebieskim kryształem to znaczy, że nie mają miejsca w magazynie (może być przypisany do innego surowca albo nie być żadnego wolnego).
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!

Offline Keksiu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 23, 2017, 07:24:43 pm »
Magazyny mam ustawione faktycznie pod odpowiednie surowce ale staram się by zawsze Briktrony miały miejsce gdzie odłożyć na pusty magazyn, ponieważ jeśli brakuje im miejsca na odłożenie surowców to zaprzestają pracy a one u mnie właśnie wariują tak jak opisałem wyżej.
Poza tym piszesz że może to być z powodu braku miejsca w magazynie, ale co to ma do rzeczy kiedy budują budowle z cegiełek i zabierają je z magazynów, zostaje puste miejsce po czym kiedy wariują odkładają je na pierwsze wolne miejsce, zabierają z powrotem i znów idą postawić jeden, i tak w kółko, wg mnie nie ma to nic wspólnego z brakiem miejsca w magazynach.

Wiem że Briktrony mają automatyczny system przypisywania do poszczególnych prac co jest super pomysłem ale nie sądzę by to miało jakiś wpływ na te ich wariacje.

Jak wrócę z urlopu może w wolnej chwili zrobię filmik z ich zachowaniem by to jaśniej przedstawić.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2017, 07:29:13 pm wysłana przez Keksiu »
W sercu, głowie i dupie krąży ta sama krew...

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 24, 2017, 10:47:31 pm »
Magazyny mam ustawione faktycznie pod odpowiednie surowce ale staram się by zawsze Briktrony miały miejsce gdzie odłożyć na pusty magazyn, ponieważ jeśli brakuje im miejsca na odłożenie surowców to zaprzestają pracy a one u mnie właśnie wariują tak jak opisałem wyżej.
Poza tym piszesz że może to być z powodu braku miejsca w magazynie, ale co to ma do rzeczy kiedy budują budowle z cegiełek i zabierają je z magazynów, zostaje puste miejsce po czym kiedy wariują odkładają je na pierwsze wolne miejsce, zabierają z powrotem i znów idą postawić jeden, i tak w kółko, wg mnie nie ma to nic wspólnego z brakiem miejsca w magazynach.

Wiem że Briktrony mają automatyczny system przypisywania do poszczególnych prac co jest super pomysłem ale nie sądzę by to miało jakiś wpływ na te ich wariacje.

Jak wrócę z urlopu może w wolnej chwili zrobię filmik z ich zachowaniem by to jaśniej przedstawić.
Pozdrawiam.

Jeśli uważasz, że coś wynika z błędu gry to powinieneś zgłosić to tutaj: https://sauropodstudio.zendesk.com/hc/en-us
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!

Castle Story - Strona dla fanów Castle Story

Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 24, 2017, 10:47:31 pm »

Offline Keksiu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 25, 2017, 03:45:29 pm »
Nie próbowałem jeszcze reinstalować gry, może to coś pomoże.

Mam jeszcze pomysł żeby po prostu zagrać na nowej mapie, bo ta na której gram jest z przed aktualizacji, a pamiętam że większość mapek na których grałem po aktualizacji albo mi się bugowała albo w ogóle nie chciała się przeinstalować na nowy update.

Jak uda mi się rozwiązać problem to dam znać : )

A tak poza tym jak w ogóle zagrać na multiplayer?
Kiedy wchodzę na multi to nie wyszukuje mi żadnych graczy, czy to jest spowodowane zbyt małą popularnością i trzeba się umawiać na grę w multiplayer, czy jest coś nie tak u mnie?
W sercu, głowie i dupie krąży ta sama krew...

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Odp: Rewolucja przy okazji 1.0?
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 25, 2017, 07:27:57 pm »
Nie próbowałem jeszcze reinstalować gry, może to coś pomoże.

Mam jeszcze pomysł żeby po prostu zagrać na nowej mapie, bo ta na której gram jest z przed aktualizacji, a pamiętam że większość mapek na których grałem po aktualizacji albo mi się bugowała albo w ogóle nie chciała się przeinstalować na nowy update.

Jak uda mi się rozwiązać problem to dam znać : )

A tak poza tym jak w ogóle zagrać na multiplayer?
Kiedy wchodzę na multi to nie wyszukuje mi żadnych graczy, czy to jest spowodowane zbyt małą popularnością i trzeba się umawiać na grę w multiplayer, czy jest coś nie tak u mnie?

Na discordzie Castle Story jest pełno osób chętnych do gry. Nie ma czegoś takiego jak wyszukiwarka graczy, a grać można poprzez zaproszenia Steam.
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!