Czerwiec 23, 2017, 09:06:51 pm

Autor Wątek: Nadchodzące nowości, już niebawem  (Przeczytany 403 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 225
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Nadchodzące nowości, już niebawem
« dnia: Luty 27, 2017, 01:42:55 am »
Poniżej prezentuję Wam zbiór informacji odnośnie nadchodzących nowości, część z nich jest już w grze, ale w fazie testowej. Aktualizacja z poprawkami błędów pojawi się w tym tygodniu, reszta czeka jeszcze na swoją kolej.

  • Mgła wojny - każda z jednostek będzie miała swoje pole widzenia, w którym możemy zauważyć wrogów. Nie będziemy w stanie podglądać wrogów od samego początku. Poza jednostkami pole widzenia zyskają też kryształy i latarnie. Dzięki suwakowi będzie można ustalić jej intensywność.
  • Wstążki w trybie multi - prawdopodobnie będą pomagały rozróżnić graczy.
  • Zachowania pasywne - jeśli jakiś Bricktron zostanie pozostawiony bez zadania zacznie on spacerować wokół miejsca, w którym stał, a czasem usiądzie.
  • Free Agent System - to system, który pozwoli skupić się bardziej na budowie zamków, wyznaczaniu miejsc do zbierania surowców i walce niż na rozkazywaniu każdemu Bricktronowi z osobna. Sposób działania jest prosty, wystarczy stworzyć nowe zadanie a Bricktrony same zaczną do niego dołączać (jeśli wcześniej nie miały innych zadań). Natomiast tworząc dwa zadania jednocześnie, podzielą się one pracą między sobą. W bardzo prosty sposób można też określić ilość miejsc na dane zadanie, dzięki czemu możemy przekierować więcej pracowników w inne miejsce. Wprowadzenie tego systemu nie oznacza oczywiście tego, że nie możemy już kierować każdym Bricktronem z osobna, jest to wciąż możliwe. Przypisując danego Bricktrona do zadania, przydzielamy mu stałą pracę, nie będzie on przechodził do innych miejsc jeśli go o to nie poprosimy. Działa to też w sytuacji gdy nie chcemy, aby Bricktron dołączał sam do zadań, wystarczy kazać mu stanąć w danym miejscu (wydając zwykły rozkaz ruchu) a Bricktron zostanie tam.
  • Zbieranie roślin/włókien - ostatnio dodane rośliny zyskają nowe zastosowanie, będzie można je zbierać w postaci włókien.
  • Finalizowanie projektów - gdy zaczynamy coś budować i tworzymy projekt (blueprint) to będzie on w fazie niesfinalizowanej. Dzięki temu Bricktrony nie zaczną nosić bloków już od samego początku, co daje nam czas na rozplanowanie budowy i ewentualne zmiany w trakcie. Dopiero gdy akceptujemy dany projekt, to Bricktrony ruszą do pracy. Każde kolejne poprawki lub nowe projekty w obrębie jednego zadania muszą być ponownie zaakceptowane.
  • Mosty linowe - dzięki nim będzie można łatwo dostać się na kolejną wyspę lub płaskowyż. Do ich budowy potrzeba włókien oraz drewna.
  • Piec - nowa konstrukcja, wymaga 8 skał. Można wytopić w nim sztaby żelaza (za pomocą surowego żelaza oraz brimstona, który robi za paliwo).
  • Kopiowanie i powielanie schematów - dzięki temu szybciej możemy stawiać proste mury czy dostawiać nowe piętra budynków.
  • Plug-brick w wersji T - ostatnio dodano nowe bloki kamienne, w które można wczepić drewniane bloki. Powstały ich trzy wersje, z jedną wypustką, dwoma (w kształcie L) oraz czterema (w kształcie plusa). Zapomniano jednak o wersji z trzema w kształcie litery T, co zostanie właśnie uzupełnione.
  • Warsztat - nowa konstrukcja, wymaga 6 desek. Można wytwarzać w niej elementy ekwipinku dla rycerza oraz łucznika.
  • Miecz, tarcza, hełm - wytwarza się je w warsztacie dzięki obróbce żelaza. Są potrzebne by móc zrekrutować nowego rycerza.
  • Łuk, czapka, kołczan ze strzałami - wytwarza się je w warsztacie dzięki obróbce włókien, żelaza i drewna. Są potrzebne by móc stworzyć nowego łucznika.
  • Stojak na broń i ekwipunek - nowa konstrukcja, wymaga 6 desek. Można odkładać tam wytworzone bronie oraz ekwipunek.
  • Nowy system rekrutacji wojsk - by móc zrekrutować rycerza lub łucznika musimy wytworzyć dla nich ekwipunek. Do składowania przeznaczony został stojak, następnie wystarczy rozkazać Bricktronowi udać się do niego i wziąć przygotowany sprzęt. W taki o to sposób pozyskujemy nowe wojska. Oczywiście jeśli mamy okres pokoju, możemy rozkazać Bricktronom złożenie broni z powrotem na stojak, dzięki temu odzyskujemy siłę roboczą. Ponadto, nie musimy wytwarzać całego ekwipunku dla rycerza by mógł walczyć. Wystarczy, że Bricktron podniesie miecz i jest już gotowy do bitwy, jednakże nie będzie on tak efektywny jak rycerz z tarczą i hełmem.
  • Healing Beacon - wymaga 1 żelaza i 20 brimstona. Leczy nasze Bricktrony jeśli są w zasięgu działania.
  • Sentinel - wymaga 1 żelaza i 20 brimstona. Strzela do zbliżających się przeciwników
  • Lantern Ward - pozwala oświetlić duży fragment mapy, rozwiewa też mgłę wojny na określonym obszarze.
  • Pylon - służy do zasilania wszystkich nowych wardów, wymaga 1 żelaza i 1 brimstona.
  • Capture Ward - wymaga 1 żelaza i 20 brimstona. Pozwala zajmować nowe kryształy.



















Zapraszam do rejestracji na forum :)
Conflictia.com! MMORTS