Październik 22, 2017, 12:06:50 pm

Autor Wątek: #3 Sesja Q&A  (Przeczytany 1561 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
#3 Sesja Q&A
« dnia: Maj 03, 2016, 11:24:28 am »



Czy macie jeszcze jakieś plany związane z ustawieniami dla takich trybów jak sandbox?
Generalnie wszystko już jest. Brakuje nam tylko interfejsu dla graczy. Dla graczy zaznajomionych z technologią nie ma aktualnie problemu by zmienić np. ilość Bricktronów na start. Specyficzne opcje typu zmiana dnia, spawnowanie Corruptronów, mogą zostać wprowadzone. Po prostu dajcie znać czy potrzebujecie takich opcji.


Czy będzie więcej zastosowań dla żelaza?
Oczywiście! Żelazo będzie jednym z głównym surowców, coś jak drewno czy kamień. Każda konstrukcja mechaniczna (katapulty? zwodzone mosty?) będzie wymagała żelaza.


Czy przetłumaczycie grę na inne języki? Będziecie potrzebować pomocy społeczności?
Tak! Angielski i Francuski są prawie skończone, używamy systemu, który umożliwia tłumaczenie gry przez wolontariuszy. Uruchomimy go w jednej z najbliższych aktualizacji.


Czy będzie system dobierania graczy do gier wieloosobowych (matchmaking)?
Na razie nie mamy takich planów. Skupiamy się teraz na dostarczeniu trybu multiplayer, który pozowli na fajną rywalizację między graczami.


Czy są planowane jeszcze zmiany lub ulepszenia systemu pathfinding lub SI?
Część ulepszeń jest opracowywana. Po pierwsze, na którym magazynie mają skupić się Bricktrony, co mocno przyspiesza budowę bo nie muszą już skanować całej mapy. Dzięki temu Bricktrony nie muszą biegać na ogormnych dystansach. Po drugie, możliwość wspinania się gdy coś niosą. Jest to co prawda krok wstecz, ale społecznośc prosiła nas o wprowadzenie tej opcji z powrotem, od teraz jeśli jakiś Bricktron zastawi wejście do blueprintów, to i tak będzie mógł je dokończyć. Wprowadziliśmy też parę obliczeń w tle, dzięki nim Bricktron nie musi stać i zastanawiać się gdzie iść.

Link do kilkusekundowego wideo z nowym pathfindingiem


Macie plany na nowe surowce do tworzenia zbroi, narzędzi czy broni?
Pracujemy nad dodaniem nowych. Staramy się omijać pomysły, które są głównie dla estetyki. Przykładowo zwykły miecz stworzony z żelaza, stali czy miedzi z różnymi statystykami. Wolimy tworzyć podstawowy przedmiot z nową funkcjonalnością, a dopiero później brać się za szczegóły.


Czy będzie można tworzyć formacje dla rycerzy gdy stoją lub atakują?
Na razie pracujemy nad obroną rycerzy. Castle Story to głównie gra defensywna, więc skupiamy się nad wzorami do obrony, obszarem obrony i tego typu rzeczami.


Kiedy będziemy mogli mieć losowe wydarzenia?
Wciąż to rozważamy, szczególnie dla trybów wieloosobowych.


Czy są plany na więcej machin oblężniczych? Na przykład balisty? Co z mostami zwodzonym i zapadniami?
Koncentrujemy się na dokończeniu katapulty. Składa się z wielu skomplikowanych systemów, które trzeba testować. Po zrobieniu katapulty możemy brać się za inne, bo proces wprowadzenia ich będzie już o wiele prostrzy. Mamy też prototypy mostów zwodzonych i zapadni.


Czy będziecie robić jakieś turnieje?
To wspaniały pomysł! Aktualnie dyskutujemy nad eventami dla trybów wieloosobowego i z czymś ruszymy jak już będzie skończony. Poza tym mamy dużo pomysłów na zwykłe, cykliczne wydarzenia dla społeczności.


Czy dodacie osiągnięcia i karty Steam?
Tak! Oczywiście. Nie jest to priorytetem więc nie pojawią się przed wersją 1.0.


Kiedy zagramy w tryb przetrwania w trybie wieloosobowym?
Tryb przetrwania to teraz tryb inwazji i możesz go już rozegrać przez sieć (ale nie jest to jeszcze wspierane przez nas). Music po prostu edytować parę rzeczy:
  • Wejdź do swojego folderu Castle Story
  • Znajdź Story/Info/Maps/[Mapa, na której chcesz grać]/meta
  • Edytuj info.txt i ustaw "AllowMultiplayer" z "false" na "true".
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!