Styczeń 18, 2018, 03:16:52 am

Autor Wątek: #2 Sesja Q&A  (Przeczytany 2092 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
#2 Sesja Q&A
« dnia: Kwiecień 08, 2016, 05:14:31 am »

Jest to już druga edycja Q&A, czyli pytań do twórców i ich odpowiedzi. Poniżej macie tłumaczenie (skrótowe, ponieważ chciałem przekazać same konkrety):


Czy będą nowe typy Bricktronów?

Nie chcemy posiadać typów Bricktronów. Chcemy aby były to postacie uniwersalne, dajesz im hełm i miecz i są żołnierzami, dajesz im łuk i są łucznikami. Pracujemy nad systemem, który pozwoli na zmianę Bricktrona tak, aby mógł wykonywać dowolną czynność.


Czy będziemy mogli tworzyć nowe bronie takie jak włócznie, kusze itp?
Na razie pracujemy nad systemem tworzenie narzędzi i broni. Dzięki temu Bricktron będzie mógł upuścić konkretne przedmioty by móc wziąć drugie. Pacujemy też nad systemem ulepszeń więc może w pryzszłości będziemy mieli nowe typy broni!

Jaki macie plan odnośnie odrastania trawy i drzew?

Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.6 dodaliśmy pnie drzew. Miały one pomóc w zapobieganiu utraty drewna gdy te wypadało poza wyspę i pozostawić otwartą furtkę co do odradzania drzew.
Mamy już system odradzania trawy i drzew, będziemy mogli dodać go w kolejnej większej aktualizacji. Potrzbeujemy tylko czasu nad opracowaniem "stanów wzrostu" i systemu, gdzie mniejsze drzewo daje mniej drewna niż większe.


Planowaliście stowrzyć kampanię w grze podczas zbierania pieniędzy na Kickstarterze, czy plany są aktualne?

W rzeczywistości to nie planowaliśmy takich kroków. Chcieliśmy mieć grę sandboksową, gdzie wydarzenia podczas gry piszą historię każdej rozgrywki.

Pracujemy nad systemem skryptów LUA i narzędziami z nim związanymi. Dzięki nim można tworzyć dowolne tryby gry w bardzo prosty sposób. Więc tryb kampanii nie jest niemożliwy, może do wersji 1.0 stworzymy jakieś scenariusze dla Was. Tak jak zrobiła to gra Kerbal Space Program, która też jest sandboksem.


Myślę nad zakupem gry, ale mój komputer nie jest zbyt mocny. Zastanawiam się jakie będą wymagania gry teraz i po wydaniu finalnej wersji.

Ciężko nam to teraz określić. Gra cały czas przechodzi przez procesy optymalizacyjne. Grafika nie jest wymagająca, ale silnik voxelowy już tak, potrafi dać w kość procesorowi. Nie jesteśmy w stanie na ten moment udzielić odpowiedzi jakie będą to wymagania.
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!