Styczeń 18, 2018, 03:16:06 am

Autor Wątek: Jest aktualizacja 0.6!  (Przeczytany 1668 razy)

Offline Kuzyn

  • Administrator
  • Starszy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: +9/-0
    • Zobacz profil
Jest aktualizacja 0.6!
« dnia: Luty 21, 2016, 12:40:40 am »
Tłumaczenie oryginalnego newsa ze strony castlestory.net

Cześć wszystkim!

Długo oczekiwany patch 0.6 jest już dostępny! Wprowadzamy ulepszenia w praktycznie każdym systemie i rozgrywce. Najważniejsze z nich to rebalans systemu walki i nowy tryb gry, który będzie wyzwaniem dla waszych umiejętności budowniczych i taktyk wojennych.

Nowy tryb gry nazywa się Podbój (Conquest). Twoim zadaniem będzie nie tylko budowa fortecy i jej obrona, ale także ekspansja i zajmowanie innych punktów na mapie. Armie Corruptronów będą próbowały Cie powstrzymać. Tryb ten jest bardziej zbliżony do tego co chcieliśmy osiągnąć, czyli stworzenie z Castle Story gry RTS.

Oczywiście to nie wszystkie nowości, zobacz co czeka w aktualizacji:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=e6umRAEcbCU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e6umRAEcbCU</a>

GŁÓWNE ZMIANY

Corruptrony mają nowego członka
Wprowadzamy nowy typ przeciwnika, mianowicie "minitron". Jest malutki i słaby w pojedynkę, jednak w większej ilości jest w stanie pokonać bricktrony.

Ta aktualizacja wprowadza także współpracę pomiędzy corruptronami: duże corruptrony mogą złapać minitrony, aby rzucać nimi w mury zamków. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawym urozmaiceniem dla graczy, którzy chcą budować twierdze nie do zdobycia.

  • Minitron
  • Fajny przyjaciel corruptronów
  • Mały ale natrętny ziomek
  • Współpracuje z dużymi corruptronami gdy potrzeba ominąć lub rozbić mury zamków

via GIPHY



Usprawnienia trybu wieloosobowego
W poprzedniej aktualizacji dodaliśmy małą część trybu wieloosobowego. Wiemy, że wielu graczy chce spędzić czas na graniu w Castle Story ze znajomymi, więc włożyliśmy w to dużo pracy. Dzięki temu wiele błędów zostało naprawionych i wprowadziliśmy więcej funkcji. Całkowicie nowe lobby pozwoli Wam na łatwe hostowanie gier, wybieranie frakcji, czekaniu na znajomych i czatowaniu w grze. Obecnie może grać do 4 osób na mapie.
Tryb ten został mocno usprawniony: wprowadziliśmy architekturę "serwer/klient" Pozwala to graczom z lepszym sprzętem hostować gry dla tych słabszych, dzięki czemu można grać bez lagów.
Od teraz walka i zadania są w pełni wspierane w trybie wieloosobowym.

  • Lobby
  • Łatwiej dołącza się do gry
  • Do 4 graczy na serwerze
  • Czat w grze
  • Można usunąć gracza przed startem
  • Widoczny ping graczy
  • Tryb jest bardziej stabilny
  • Od teraz widać wybraną mapę i tryb gry

via GIPHY

via GIPHY



Walka na pełną skalę: Tryb Podboju!
Jedną z najbardziej oczekiwanych rzeczy przez graczy była możliwość "wygrania gry". Jesteśmy szczęśliwi, że możemy wprowadzić nowy tryb gry, w którym możesz robić prostą rzecz: podbijać.
W trybie Podboju, wiele kryształów jest umieszczonych na mapie i Twoim zadaniem jest kontrolowanie ich wszystkim. Przeciwko Tobie grają jednak corruptrony, których zadaniem jest zrobienie tego samego. Stary tryb survival zyskał nazwę Inwazja (Invasion). Tryb Podboju pozwala na skupianie się nad defensywą ale też i ofensywą.

Nie myślcie jednak, że pójdzie Wam łatwo. Będą Wam uprzykrzać podboje na każdym kroku dzięki aktualizacji SI.

  • Może być rozgrywana na Dużej Wyspie
  • Tryb, w którym można w końcu wygrać
  • Musisz kontrolować wszystkie kryształy, aby wygrać
  • Połączenie strategii defensywnych i ofensywnych
  • Trzeba myśleć by odnieść zwycięstwo

via GIPHY



Duże ulepszenie pathfindingu
Pathfinding był dla nas i dla graczy bardzo uciążliwy od dłuższego czasu. Szukanie ścieżki mogło zająć kilka sekund co powodowało lagi. Algorytmicznie, zbudowaliśmy system, który jest lepszy od 100 do 5000 razy niż ten stary. Nie przesadzamy, teraz bricktron bez problemu może znaleźć drogę z jednego końca Dużej Wyspy na drugi czego nie mógł dokonać stary system. Od teraz przeciwnicy są także mądrzejsci, mogą skakać z klifów czy próbowac dokopać się do Twoich łuczników.

  • Do 5000 razy lepsza wydajność
  • Zoptymalizowany pathfinding dla dużej wyspy
  • Corruptrony mogą skakać z klifu lub wykopać sobie ścieżkę
  • Jeśli nie ma innej drogi do ich celu, mogą skakać z dowolnej wysokości.

via GIPHY

via GIPHY

via GIPHY

via GIPHY



POBOCZNE ZMIANY

Odnowiony tryb walki: blokowanie tarczą, wytrzymałość i poprawki balansu
Przerobiliśmy całkowicie tryb walki tak, aby był bardziej interesujący. Wprowadziliśmy wytrzymałość dla rycerza i aktywną blokadę tarczą. Celem było uczynienie z rycerza kręgosłupu Twojej armii.

Przykładowo, rycerz może wytrzymać ogromny cios od dużego corruptrona kosztem całej wytrzymałości. Minitrony będą potrzebowały paru ciosów do rozbicia obrony chyba, że go oflankują.

Średnie corruptrony dostały trochę więcej punktów życia i są szybsze by móc przeżyć dłużej pod ostrzałem. Od teraz minitrony są mięsem armatnim.

  • Rycerze są bardziej elastyczni
  • Używają od teraz wytrzymałości do odpierania ciosów, dostają obrażenia tylko wtedy, gdy kończy się stamina
  • Rycerze używają tarczy tylko do przeciwników przed sobą, flankowanie jest dobrą taktyką
  • Rycerze mogą bronić się przed frontalnymi atakami dużych corruptronów

via GIPHY



Ulepszenie tuneli
Zadanie kopania tunelu było w grze od prototypu, postanowiliśmy więc dać mu trochę miłości i je odnowić. Możesz z łatwością tworzyć tunele poprzez przeciąganie "łapek" i łączenie części ze sobą. Proste jest tworzenie ramp i wspinania się w górę lub schodzenia w dół w środku góry. Cały proces jest czystrzy i przyjaźniejszy, także wizualnie jest lepszy. Nie da się budować tuneli, które mogłyby zawalić się na pracowników.

  • Przeciąganie łapek!
  • Od teraz z łatwością można tworzyć płaskie tunele oraz te pochyłe
  • Proces jest przejrzystrzy
  • Od teraz nie da się zbudować tunelu, który się zawali
  • Wizualne zmiany pomagają się zorientować w terenie

via GIPHY



Drewniane rampy
Zmiany w systemie drewna z wersji 0.5 były dużym postępem, ale miały jeden minus. Drewniane rampy, który pozwalały budować drewniane rusztowania.

System został mocno dopracowany tak by móc budować setki różnych kombinacji. Oczywiście poza rampami można budować też dachy i dziesiątki innych struktur.

  • Można tworzyć rampy i dachy
  • Od teraz można tworzyć struktury tylko z drewna przy użyciu rusztowań
  • Połącz belki, kłody i deski z rampami tak by tworzyć wspaniałe struktury!

via GIPHY



Ulepszenie SI
Wciąż ulepszamy i dodajemy nowe funkcje:

  • Informacje na pasku zadań
  • Okrągłe zaznaczenia
  • Lobby multiplayera
  • Nowy okno zapisu gry
  • Aktualizanie ogólnych informacji

Konfigurowalne klawisze
Dodaliśmy świeży system zmian klawiszy. Od teraz możesz ustawiać alternatywne klawisze dla akcji, które zyskały nowe, bardziej precyzyjne opisy.

  • Można tworzyć alternatywne klawisze
  • Nowy interfejs w grze

Graficzne usprawnienia

  • Nowe animacje różnych ataków
  • Aktualizacje kryształów. Od teraz mogą świecić w nocy i zmieniać kolor w zależności od właściciela
  • Skład wyświetla teraz małą, słodką animację przy zamianie materiałów

via GIPHY

via GIPHY


USPRAWNIENIA

  • Zmieniony radykalnie balans gry: rycerze są mocniejsi, corrutrony są silniejsze i szybsze, minitrony są od teraz mięsem armatnim, łucznicy od teraz nie zabijają pojedynczymi strzałami, rycerze mogą bronić się teraz przed atakiem dużego corruptrona
  • Poprzez przytrzymanie klawisza ALT można wyświetlić wszystkie nazwy i informacje o kontenerach. Podążanie za gruntem przypisane jest pod klawisz V
  • Można tworzyć kolumny w poziomie
  • Eksplozje niszczą teraz drzewa, zamienijąc je w kłody
  • Tereny defensywne (akcje rycerzy, luczników) są teraz rejestrowane w pasku zadań
  • W zadaniu budowy bricktrony szybciej porzucają materiały jeśli nie są im potrzebne
  • Drzwi można zablokować
  • Bricktrony już się nie przenikają przez przypadek
Zapraszam do rejestracji na forum :)
Sprawdzajcie e-maile z linkiem aktywacyjnym!