Styczeń 18, 2018, 03:17:23 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kuzyn

Strony: 1 ... 12 13 [14]
196
Archiwum / [15.01.12] Co jest przed nami
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:57:15 pm »

Minął kolejny tydzień.
 
Spędziliśmy go na myśleniu, planowaniu i głównie na maniakalnym śmianiu się niczym szaleni naukowcy. Nasz super plan odnośnie światowej dominacji tworzy się, pozwólcie mi powiedzieć, on będzie niesamowity!
 
Dotychczas trzymaliśmy wszystkich w niepewności. Wiele z naszych e-maili brzmiało: "kiedy będe mógł grać?", "czemu nie daliście jeszcze BETY?" i "dajcie mi swoją grę albo Was zabiję!". Okej, może poza tym ostatnim. Aktualnie większość wiadomości było dość fajnych i pożytecznych, jesteśmy z tego zadowoleni.
 

Ale tak na poważnie, wiemy, że musimy odpowiedzieć na te pytania jak najszyciej. Prawda jest taka: nie jesteśmy gotowi do wydania wersji alpha. Nigdy nie chcieliśmy wydać tej wersji na tym etapie prac, więc gra w swym stanie jest na razie niegrywalna. Naszym priorytetem jest dostarczyć wam najlepszą możliwą grę, więc dawanie jej w tej postaci może zniszczyć to co obiecujemy.
 
Drugie najczęściej powtarzające się pytanie to: "czemu nie weźmiecie moich pieniędzy?". Myślę, że nigdy nie sądziłem, że aż tylu ludzi będzie chciało mi dać swoje pieniądze. Więc naszą odpowiedzią jest "cholera! tak!" chcielibyśmy to zrobić ale w odpowiedniej formie. Gdybyśmy zaczęli teraz projekt na Kickstarterze to nie moglibyśmy Wam dać więcej niż podziękowanie e-mailowe, wirtualne przytulenie i obetnicę, że gra niedługo będzie zdatna do grania. Przygotowanie takiego projektu zajmuje bardzo dużo czasu i chcemy odpowiednio się przygotować, aby mieć gwarantowany sukces powyżej 100%. Ten proces zajmie trochę czasu więc proszę odłóżcie pieniądze w bezpieczne miejsce pod poduszkę. Przyjdziemy po nie niedługo (Uznanie dla ludzi, którzy aktualnie wysłali nam zdjęcia z pieniędzmi schowanymi pod poduszką!)
 
Także chcielibyśmy przedstawić w końcu swój plan.
 
Plan
 
*muzyka z mission impossible*
 

Wpierw musimy wrócić do pracy. OStatnie dwa tygodnie było bardzo rozpraszające. Rozmawialiśmy z wieloma ludźmi: muzykami, artystami, programistami i ludźmi, którzy chcieli nam bardzo pomóc w organizacji nas w funkcjonalne studio. Tworzymy listę rzeczy, które chcemy dodać przed Kickstarterem i pokazać je ludziom, którzy są sceptycznie nastawieni do gry (tak, istnieją tacy ludzie).
 
Po drugie chcemy użyć nowych funkcji aby móc zbudować grywalne demo. Myślimy, że alpha to bardzo dobry pomysł i czekamy na wasze sugestie. Uruchomimy alphe równo z Kickstarterem aby zwiększyć nasze szanse na sukces.
 
Więc macie. To jest nasz plan działania. mamy przed sobą więcej niż miesiąc pracy ale kiedy to będzie gotowe, będzie super.
 
Jeśli chcecie coś skomentować, zaproponować lub zgłosić to piszcie w komentarzach!
 
Sauropod Team
PS. W raz z początkiem tego tygodnia będziemy prowadzić Dev blog gdzie będą umieszczone fragmenty z gry i wywiady z nami.

197
Archiwum / [10.01.12] CastleStoryOnline.com, oficjalne forum społecznościowe
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:56:38 pm »


Dobry wieczór koledzy Bricktronów!
 
Część z was odwiedziła nasze forum, które uruchomiliśmy w niedzielę, jeśli nie to gorąco zachęcamy was do tego!
 
Jednak, chcielibyśmy was poinformować o zmianach, które będą miały miejsce w kolejnych dniach organizowania i koncentrowania społeczonści na oficjalnym forum i forum społecznościowym.
 
Dostaliśmy trochę komentarzy wspominających o braku istotnych funkcji na oficjalnym forum. Wiedzcie, że przeczytaliśmy je. Forum nigdy nie będzie czymś na dużą skalę, jednak próbowaliśmy ale plugin, którego używamy nie pozwala nam na to. Z drugiej strony chcieliśmy aby było to forum, na którym możecie zgłaszać błędy, mieć dostep do pomocy i pisać to o co chcielibyście od nas, deweloperów.
 
Szczęścliwie mamy rozwiązanie. Castle Story online zostało stworzone parę dni temu przez fantastyczne osobowści, nie wiedzieliśmy co z tym zrobić, jednak teraz to forum staje się miejscem dla was a my możemy skupić się na pracy nad grą , a wy macie łatwy dostęp do społecznościowego forum.
 
Także mocno Was zachęcamy do rejestrowania się tam. Nasze wewnętrzne forum przejdzie kilka zmian, które wejdą w życie w sobotę, 14 stycznia.
 
Jeśli macie jakieś pytania, piszcie komentarze.
 
Sauropod Team

198
Archiwum / [09.01.12] Forum i FAQ są online!
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:56:15 pm »
Nasze forum jest w końcu online. Tworzyliśmy je przez ostatnie dwa dni z pomocą naszego przyjeciala Thierry Bégin (aka. Menekis), który będzie na razie moderatorem na naszym forum. Sprawdźcie to!
 
[FORUM]
 
Stworzyliśmy także małe FAQ odnośnie Castle Story.
 
[FAQ]
 
Dzięki!

199
Archiwum / [09.01.12] Jasna Cholera! Wielkie podziękowania dla wszystkich!
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:55:59 pm »

 
 
Fiu! Ostatnie dni były niesamowite!
 
Mniej niż tydzień temu, nie byliśmy pewni, jaki sukces osiągnie nasza gra. Wiedzieliśmy, że podejmujemy ryzyko: François porzucił szukanie pracy, by móc bardziej skupić się nad grą i powoli kończyły mu się pieniądze, Germain codziennie wieczorami pracował jako grafik przy Castle Story.
 
Historia Castle Story zaczęła się półtora roku temu, kiedy oboje skończyliśmy studia poświęcone projektowaniu gier. Nikt z nas nie widział siebie w pracy, w jakimś wielkim studiu w Montrealu,  więc nawet nie próbowaliśmy się tam dostać. W międzyczasie nasz kolega, Richard Flanagan wygrał stypendium studenckie dzięki własnej grze FRACT. To dało nam przykład, jak powinniśmy pracować, aby być zauważonymi
i docenionymi. Nasza dwójka wcześniej tworzyła wspólnie wiele prototypów w czasie lekcji, w końcu postanowiliśmy stworzyć prawdziwą grę indie. Pomyśleliśmy: "Pieprzyć to, do roboty!".
 
Po roku prac wciąż nie wiedzieliśmy dokąd zmierzamy. Zadecydowaliśmy, aby pokazać bardzo wczesną wersję naszej gry na Mount Royal Game Society i w gruncie rzeczy gra przyjęła się dobrze. Ludzie byli zaciekawieni potencjałem gry, ale najczęściej nie trafiała w ich gusta. To jednak dodało nam pewności siebie, aby nie rezygnować i kontynuować projekt.
 

Kiedy pracujesz nad grą bardzo długo, masz tendencję, by stracić perspektywę nad końcowym efektem. Dwa tygodnie temu, po tym, gdy nagraliśmy pierwszy film demonstracyjny, byliśmy pełni obaw o małe problemy, które wyszły na jaw. Myliliśmy się.
 
Nasz przyjaciel opublikował link na Reddit, zanim się o tym dowiedzieliśmy, byliśmy zasypani e-mailami a ruch na naszej, w połowie skończonej stronie był ogromny. Nikt z nas nie miał pojęcia o prowadzeniu bloga czy używaniu Twittera. Więc był to dla nas męczący lecz ekscytujący tydzień, który nauczył nas, jak tym zarządzać.
 
Swoją drogą, spędziliśmy ostatnie dwa dni na czytaniu waszych e-maili. Był ich ogrom, ale czytaliśmy je bardzo uważnie. Odpowiedzi na Reddit zapewniły  nam prawdziwą społeczność, wsparcie i oczywiście wiele pytań wymagających odpowiedzi.  Jesteśmy zmotywowani bardziej niż kiedykolwiek i musimy podjąć wiele ważnych decyzji.
 
Stworzyliśmy sekcję FAQ aby odpowiadać na setki pytań jakie dostajemy. Będziemy starali się odświeżać listę.
 
Otrzymujemy też mnóstwo ofert od ludzi, którzy chcą nam pomóc, skontaktujemy się z Wami później.
 
Wiecie co? Kochamy fan art.. Niech żyją Bricktrony!
 
 
German i François
 
- Sauropod Team -

200
Propozycje / Propozycje, omówienie.
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:53:38 pm »
Pewne osoby może dziwić, że umieściliśmy taki dział na forum fanowskim. Bywa tak, że bardzo dobre propozycje dla pewnych projektów są prezentowane z dala od nic samych. Tutaj na forum chcielibyśmy jednak zebrać kilka konkretnych i dobrych propozycji, aby móc je później oficjalnie umieścić na forum CastleStoryOnline jako propozycje z naszego forum (przetłumaczone przez nas oczywiście).
 
Jednak propozycje te muszą pasować do uniwersum gry i muszą być rzeczywiście przydatne, pomysłowe. Liczymy na waszą kreatywność!

201
Regulamin / Regulamin Główny
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 07:51:19 pm »
Tutaj znajduje się regulamin forum Castle Story Polska.

§ 1. Użytkownik rejestrując się na forum automatycznie akceptuje regulamin. Nawet jeśli go nie przeczyta, nie zwalnia go to ze znajomości zasad zawartych w nim.
 
§ 2. Na forum obowiązuje polskie prawo, co oznacza, że nie można umieszczać tu treści pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, nielegalnych itp.
 
§ 3. Władzę na forum sprawują Administratorzy, oni decydują o tym jak forum ma funkcjonować.
 
§ 4. Wszyscy Moderatorzy i inni członkowie kadry są po to aby służyć forum, jeśli jakiś z nich przekroczył swoje uprawnienia niezwłocznie trzeba to zgłosić administratorom.
 
§ 5. Forum poświęcone jest grze Castle Story, także wszystkie loga i nazwy (np. Sauropod Studio) należą do ich właścicieli.
 
§ 6. Na forum obowiązuje Netykieta, czyli zbiór porad jak zachowywać się w sieci.
 
§ 7. Na forum zabrania się: spamowania, trollowania, obrażania, wykraczania treścią postu poza polskie prawo, podszywania się pod kadrę, flamewarów (prowokowanych kłótni itp.)
 
§ 8. Za każde przewinienie można otrzymać ostrzeżenie, lub bana.
 
§ 9. Forum jest dobrem wspólnym więc, wskazane jest przebywanie tu w miłym stosunku do innych.
 
§ 10. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu bez podania przyczyny (zobowiązując się jednak do poinformowania użytkowników o zmianach).

Strony: 1 ... 12 13 [14]