Castle Story - Strona dla fanów Castle Story

Castle Story - Główny => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Kuzyn w Grudzień 17, 2016, 03:30:13 am

Tytuł: Kolejne nowości, które znajdą się w wersji 0.8!
Wiadomość wysłana przez: Kuzyn w Grudzień 17, 2016, 03:30:13 am
Ostatnie dwie transmisje deweloperskie przyniosły wiele nowości, część z nich pojawi się w nadchodzącej aktualizacji 0.8, a część wciąż pozostaje tajemnicą.

Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy. Nie ma już zadania "lumber task", czyli drwala. Został zastąpiony "harvest taskiem" czyli zbieractwem. Możemy zbierać nim drzewa jak i... kamienie oraz kryształy! Jakim cudem? Zobaczycie za chwilę.
(http://i.imgur.com/8WJ9VFp.png)

Jak możecie zauważyć na tym obrazku, dochodzą rośliny, kamienie, kryształy i żelazo, które można umieścić na powierzchni.
(http://i.imgur.com/RqMWlJ9.png)

Drzewa mogą mieć teraz różne wysokości, co wpłynie na estetykę otoczenia.
(http://i.imgur.com/XXTABrg.png)

Rośliny także mogą mieć różną wielkość, tak wyglądają z bliska. W kolejnych aktualizacjach będą miały zastosowanie, na teraz są ozdobą.
(http://i.imgur.com/kYBFzzR.png)

A o to wspomniane wcześniej kamienie, kryształy i żelazo na powierzchni mapy.
(http://i.imgur.com/tubKFAZ.png)

Bricktrony będą mogły je normalnie zebrać, dzięki temu szybciej postawimy pierwsze umocnienia.
(http://i.imgur.com/lQHZffB.png)

Zmieniono system spawnu o czym pisałem już wcześniej. Od teraz kryształy generują niebieskie dusze, shardy tak samo, dodatkowo za zajęcie ich dostajemy bonus. Zabite corruptrony czy bricktrony także oddają dusze. Gdy już osiągniemy konkretną ilość dusz, pojawi się nowa żółta, która może być zamieniona w bricktrona.
(http://i.imgur.com/NCoyjnK.png)

Walki mają nieco zmienione animacje, ale co ważniejsze od teraz łucznicy mogą walczyć wręcz, są oczywiście o wiele słabsi od rycerzy. Same potyczki trwają dłużej.
(http://i.imgur.com/yeeXd0A.png)

Dodatkowo łucznicy nie przewracają się teraz od trafienia kamieniem. Teraz po trafieniu lekko się zakołyszą, ale będą walczyć dalej.
(http://i.imgur.com/IRrHLHJ.png)

Na tym zdjęciu mamy nowy blok kamienny, w jego wypustki można wstawiać drewniane łączniki...
(http://i.imgur.com/kGeR8NB.png)

... i budować dzięki nim nowe mosty.
(http://i.imgur.com/Chiixpl.png)

(http://i.imgur.com/lIyejPR.png)

(http://i.imgur.com/LwZcWHI.png)

Oraz dachy.
(http://i.imgur.com/Lf3L0WY.png)

Co do mechaniki to usprawniono mikrozarządzanie jednostkami, wydając rozkazy kilkunastu jednostkom nie musimy już się denerwować, że stoją w miejscu, blokują się. Po wprowadzneiu nowego systemu idealnie się wymijają dzięki czemu ruch jest płynny.
(http://i.imgur.com/ZyogzxQ.png)

(http://i.imgur.com/WoCS5Lc.png)

To tyle jeśli chodzi o aktualizację 0.8, ale to nie koniec niespodzianek. Za jakiś czas zostanie wprowadzony prawdopodobnie crafting, czyli system tworzenia przedmiotów. Możemy już zobaczyć jak wygląda piec, stojak, stół czy skrzynia.
(http://i.imgur.com/cAiBm1f.png)

(http://i.imgur.com/OZu8KPw.png)

Czyżby Sauropod Studio planowało wprowadzenie bricktrona czarodzieja?  ;)
(http://i.imgur.com/clSCoYd.png)

Na sam koniec mogę dodać, że trwają też prace nad oficjalną wiki, gdzie będą zawarte wszystkie informacje odnośnie gry. To na tyle!

Mam nadzieję, że podobają Wam się zmiany i nowości, które wychwyciłem, zapraszam do komentowania!